Kodėl trackday Kačerginėje nėra tikras trackday? (X dalis)

Kodėl trackday Kačerginėje nėra tikras trackday?

Trumpai. Kas yra trackday plačiąja prasme?

   Tai renginys žiedinėje trasoje, kuriame gali dalyvauti motociklininkai be jokio specialaus pasiruošimo, be lenktynininko licencijų, su paprastu gatvėmis važinėti pritaikytu motociklu. Renginio metu mes važinėjame motociklais lenktynių trasoje, lenktyniaujame. Tiems, kuriems žodis trackday vis dar svetimas, siūlau paskaityti I dalį, II dalį ir III dalį (nuorodos į straipsnius).

Baikerio kaip trackday dalyvio paveikslas.

   Trackday - Lietuvoje sparčiai auganti motokultūros atšaka. Kas tai yra baikeris? Tai žmogus važinėjantis motociklu. Kas tai yra čioperistas? Tai baikeris važinėjantis su kruizeriu ar čioperiu, paispuošęs  odiniais apdarais, auginantis ilgą barzdą, mėgstantis alų, roką, metalą ir linksmybes iki paryčių. Kas yra trackday dalyvis? Tai baikeris, mėgstantis greitį, adrenaliną, keliones ir gryną orą technikos apsuptyje.

Kaip atrodo tikras trackday?

   Tai ne tik lakstymas trasoje, tai kelionė, išvyka, tai dienos ir naktys, skirtos greitus motociklus mėgstantiems baikeriams. Vykdami į trackday, mes ilgai ruošiamės, kraunamės motociklus ir įrangą, planuojam laiką, maršrutą, nakvynę. Tai tikra kelionė, kai kam tai tikros atostogos. Trackday kaip renginys turi labai stiprią dvasią, visi žmonės susirenka  vienu tikslu, visi turi bendrą interesą ir lengvai randa bendrą kalbą. Renginyje jūs jaučiatės kaip savo šeimos iškyloje kur visi savi. Po ilgos dienos trasoje mes bendraujam, dalinamės įspūdžiais, kepam kepsnelius, geriam sultis ir girą, aptariam praėjusios ir būsimos dienos įvykius. Tai labai labai geras vakarėlis, kuris nesibaigia kaip dauguma kitų vakarėlių. 

   Kadangi mes gyvename Lietuvoje ir iki normalios trasos reikia pavažiuoti bent jau 500 km, aš tai jau vadinu kelione. Tikras trackday prasideda vakare, kada jūs atvykstate į trasą ir baigiasi vakare kada išvykstate, o jeigu trasoje praleidžiate daugiau nei vieną dieną, tikriau ir būti negali! Tiesa, ne visi nakvoja trasoje, dalis trackday dalyvių atsivežę motociklus ir visą reikalingą įrangą ją palieka trasoje ir išvyksta ilsėtis į viešbučius. Tikrąją trackday dvasią galim patirti tik vakarus leisdami trasoje, kai vakarojimas su kolegomis ne ką mažiau svarbus nei pats važinėjimas. 

   Negalėčiau pasakyti, kad visada renkuosi būtent mano aprašytą tikrą trackday, bet tikrai stengiuosi nepraleisti progos pabūti su bendraminčiais. Dalis trackday dalyvių yra menkai susiję su sportu, jie tiesiog atvyksta gerai praleisti laiką, paiškylauti, pabendrauti, atitrūkti nuo kasdienių darbų. Yra žmonės atostogoms važiuojantys žvejoti, yra žmonės važiuojantys į Slovakia ring. Asmeniškai aš, turiu tikslą ne tik gerai praleisti laiką, bet ir laimėti varžybas, siekti geresnių rezultatų ir ateityje pereiti į aukštesnę klasę, siekti sau išsikeltų sportinių aukštumų. 

Taigi kodėl trackday Kačerginėje nėra tikras trackday?

   Todėl, kad jis trunka per trumpai ir yra per arti namų, todėl, kad trasos infrastruktūra yra visiškai nepritaikyta “moto vakarėliams”, todėl, kad didesnio renginio metu trackday tampa bikeshow lygio nesąmone. Todėl, kad išvažiuodamas iš savo “bokso” turi sukrauti į mašiną ir užrakinti viską kas brangu, nes aplink “tąsosi” vietinių “pacukų” gaujos. Nebelieka bendro intereso, lieka tik popsas, o popsas užkniso juodai! 

   Tokiuose moto renginiuose dalyvauju nuo 2014 m. Į Nemuno žiedą užsuku tik kaip žiūrovas. Tiesa, kitąmet žadu dalyvauti Lietuvos čempionate, sieksiu tapti Lietuvos čempionu savo klasėje, todėl Nemuno žiedo jau neišvengsiu. Tiems, kurie sako, kad važiuoti kitur kainuoja labai brangiai, siūlau keisti 2 kartus Kačerginėje į vieną Latvijoje, Bikernieki trasoje, o dar geriau 3 kartus Kačerginėje į vieną kartą Estijoje Auto24ring trasoje. Juolab, kad treniruotė naujoje trasoje jums duos žymiai daugiau įgūdžių nei n-tasis kartas Kačergoje. 

Šis tekstas atspindi mano patirtį ir asmeninę nuomonę, jeigu Jūs su ja nesutinkate, tai nereiškia, kad ji yra neteisinga, tiesiog nuomonių gali būti daugiau nei viena.
  • Jeigu šis tekstas jums buvo įdomus ir radote kažką naudingo - pasidalinkite!
  • Daugiau "motoreikalų" mano puslapyje Facebook, prenumeruokit.
  • Nuotraukos - Raminta Photos 
  • Susitiksime žiede! Justinas Kontrauskas

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Motociklo pavara. Perdavimas. (XII dalis)

Aukštyn kojom. Apie pavaras. (V dalis)

Sportinis motociklas vs labai sportinis motociklas. (XI dalis)