Motociklo apžvalga. Triumph Daytona 675 (Nr. 3)
Triumph Daytona 675 2006-2008 apžvalga
Istorija

Pasirinkimas

Pirmas įspūdis

Bendra techninė apžvalga

Šios kartos Triumph Daytona 675 2006-2008 m. motociklai turėjo gamykloje įdomiai paskaičiuotą pirmos pavaros perdavimo santykį. Pirma pavara buvo gana trumpa ir motociklas buvo labai labai aštrus, todėl su juo sunku važiuoti greitai pirmomis pavaromis, bet kartu ir labai įdomu. Sportuojant susiduriam su ta pačia problema dėl pirmos pavaros, labai sunku su šiuo motociklu startuoti. Vos pajudėjus starte priekis jau ore, startuodamas varžybose stengiausi antrą pavarą jungti greičiau nei variklis pasiekia maksimalius sūkius, visi startai būdavo prasti. Tuo metu aukšto lygio sportininkai, važiuojantys šiuo modeliu varžybose keisdavo greičių dėžės dantračius, netgi pats Triumph parduodavo transmission race kit, kuris pailgindavo pirmą pavarą. Modeliuose nuo 2009 m. šis dalykas jau buvo ištaisytas.
Sekanti bėdelė yra įtampos reguliarotius (lygintuvas). Jis yra pritvirtintas prie variklio bloko po galiniu amortizatoriumi kur yra pakankamai karšta ir nelabai užpučia vėjai, todėl jie yra linkę perkaisti ir sudegti. Problema sprendžiama labai paprastai, įtampos reguliatorius perkeliamas į kitą vietą, pvz., kažkur prie plastikų (naujo modelio įtampos reguliatoriaus vieta po šoniniu plastiku, mano Daytonoje jis nukeltas į priekį ir pritvirtintas prie priekinio rėmelio šalia spidometro).
Mano rekomenduojami patobulinimai
Gearingas (informacija nuorodoje). -1 dantukas priekinėje žvaigždėje ir +2 galinėje šį motociklą paverčia dar smagesniu, nei jis yra. Turint gerą sukimo momentą žemuose sūkiuose ir -1+2 gearingą važinėti išties smagu. Važiuojant mieste ar lėtose trasose nereikia motociklo smaugti iki aukštų sūkių, gana patogu važiuojant dviese. Vieni pliusai.
Patartina perkelti srovės reguliatorių kaip rašiau ankščiau. Nors man nėra sudegęs nei vienas, pasaulis kalba, kad tai labai dažna pirmųjų 675 Daytonų liga.
Patartina perkelti srovės reguliatorių kaip rašiau ankščiau. Nors man nėra sudegęs nei vienas, pasaulis kalba, kad tai labai dažna pirmųjų 675 Daytonų liga.
Apibendrinimas

- Sekanti apžvalga - Triumph Daytona 675 2013-2017 m.
- Ši apžvalga yra mano asmeninė patirtis ir ji nebūtinai turi sutapti su kitų motociklininkų patirtimi.
- Jeigu šis tekstas jums buvo įdomus ir radote kažką naudingo - pasidalinkite!
- Daugiau "motoreikalų" mano puslapyje Facebook, prenumeruokit.
- Susitiksime žiede! Justinas Kontrauskas #32