Pranešimai

Motociklo apžvalga. Suzuki GSX-R (Nr. 2)

Vaizdas
SUZUKI GSX-R 2008-2010  apžvalga      Pravažiavus du metus su senuoju GSX-R 600 K4 ,   nusprendžiau atsinaujinti ir nusipirkau naujesnį Suzuki. Tarpinį 2006-2007 m. praleidau ir pirkau 2008-2010 m. modelį. Nesu tikras, kuo skiriasi 06-07 m. nuo 08-10 m., bet dėl gausybės panašumų, manau, kad motociklai bus gana panašūs ir dauguma punktų tiks abiems.   Istorija     Įsigytas motociklas buvo 2009 metų su labai maža rida, pirktas iš pažįstamo motociklininko. Skydelis rodė apie 7-8 tūkst. km. Motociklas jau keli metai buvo naudojamas sporte, buvo pilnai paruoštas sportuoti, su gausybe visokiausių sportinių daikčiukų. Kadangi Suzukis atvykęs iš JAV, buvo daužtas, turėjo keletą randų, bet nieko labai rimto nesimatė, važiavo tiesiai :)) Pasirinkimas     Suzuki rinkausi būtent todėl, kad prieš tai turėtas Suzuki buvo labai patikimas, ir man su juo gerai sekėsi važiuoti. Buvau įsitikinęs, kad naujesnis modelis yra tobulesnis modelis ir viskas bus dar geriau. Taip pa

Motociklo apžvalga. Suzuki GSX-R (Nr. 1)

Vaizdas
SUZUKI GSX-R apžvalga      Turėjau šį motociklą du metus, prasukau nemažai kilometrų trasoje, tai buvo vienas pirmųjų mano motociklų su kuriais pradėjau važinėti žiede. GSX-R 600 K4 nusipirkau rimčiau susidomėjęs plento žiedu, prieš tai važinėjau Honda CBR 929RR , kuris man pasirodė kiek per galingas. Trumpai papasakosiu savo įspūdžius apie savo “senuką”. Istorija     Mano Suzukis buvo 2004 metų (su 2005 metų modelio plastikais) parvykęs iš Italijos. Rida man nebuvo žinoma, skydelis standartiškai rodė dvidešimt kelis tūkstančius kilometrų. Dėl susidėvėjusių stabdžių diskų ir pačio motociklo būklės spėčiau, kad motociklas buvo naudojamas labiau kaip transporto priemonė, o ne kaip sportinis motociklas ir turėjo būti įveikęs netoli 50 tūkst. km. Kai motociklą pardaviau, jo rida buvo virš 30 tūkst. ant skydelio ir mano spėjimu apie 60+ tūkst. realiai.   Pasirinkimas     Pradėjęs sukiotis Aukštadvario kartodrome, išbandęs Nemuno žiedą ir Baltijos šalių trasas n

Geriausia vieta išmokti vairuoti - kartodromas (XIX dalis)

Vaizdas
Geriausia vieta išmokti vairuoti - kartodromas. Nuotrauka - Raminta Photos      Didžioji svajonė kada nors vairuoti motociklą jau išsipildė, gavome A kategorijos vairuotojo pažymėjimą, galime važiuoti kur akys mato! Bet kur važiuoti, kad pramoktumėm tinkamai valdyti motociklą? Vairavimo patirtis auga su nuvažiuotų kilometrų skaičiumi ir metais praleistais ant kelio. Išduosiu paslaptį, kaip patirties augimą paspartinti ir tapti geriau vairuojančiu už daugelį važinėjančių gatvėse. Aš motociklą vairuoju jau 15 metų, bet daugiausiai patirties įgavau per pastaruosius metus, kai atradau kartodromus ir žiedines trasas. Iki gerai valdančio motociklą dar trūksta daug daug praktikos ir manau, kad labai gerai mokančių valdyti dviratę transporto priemonę pas mus yra labai mažai. Tuo gali pasigirti tik aukšto meistriškumo sportininkai, kurių Lietuvoje suskaičiuotume ant vienos rankos pirštų… Bet galiu drąsiai sakyti, kad dauguma intensyviai važinėjančių Aukštadvario ar kitame karto

Greičio fanatikai (XVIII dalis)

Vaizdas
Greičio fanatikai      Vasara jau ,,įsivažiavo”, pilnos gatvės motociklų, vieni keliauja, grožisi gamta, kiti nardo po miškus, kiti laksto po miestą ar už jo ribų. Motociklų kaip ir motociklininkų tipų yra nemažai, bet ne paslaptis, kad vienas iš labiausiai pažeidžiamų ir pastoviai žiniasklaidoje ir visuomenėje linksniuojamų yra greičio mėgėjai. Dauguma šiuolaikinių motociklų yra itin galingos mašinos, sugebančios pasiekti 100 km/h greitį pirma pavara vos per keletą sekundžių, sportiniai motociklai gali važiuoti didesniu nei 300 km/h greičiu, kas yra be galo pavojinga, bet kartu ir labai smagu! Kaip ir kur tokią galią suvaldyti ir išnaudoti? Apie uždaras trasas jau kalbėjau daug, nesikartosiu, paskaitykite pirmas dalis, rasite daug informacijos, kaip ten pakliūti ir ką ten galima veikti. O dabar papasakosiu apie lenktynes!     Tą nevaldomą norą sukti akceleratoriaus rankeną iki galo turi dažnas baikeris. Taip pat dauguma vyrų (o gal ir moterų?) turi genuose užkoduotą norą

Padangų šildytuvai (XVII dalis)

Vaizdas
Padangų šildytuvai Photo - Raminta Photos      Šiame straipsnyje pabandysiu pasidalinti savo patirtimi apie padangų šildytuvus. Naujokams arba tiems, kurie nežino kas tie padangų šildytuvai ir su kuo jie “valgomi” siūlau paskaityti mano seną straipsnį apie padangas  ČIA . Iš karto noriu pabrėžti, kad tai yra mano asmeninė patirtis, ir ji neturėtų būti priimta kaip neginčijama tiesa, o tiesiog kaip viena iš nuomonių.     Esu išbandęs 5 skirtingus padangų šildytuvų komplektus. Apie visus juos ir papasakosiu su visais mano pastebėtais pliusais ir minusais.   Pirmieji mano padangų šildytuvai - Racetech     Pirmieji buvo Racetech . Trumpai pasakius tai yra ko gero pigiausi šildytuvai rinkoje. Jų pagrindinis pliusas yra kaina, daugiau pliusų jie nelabai ir turi (jie man kainavo apie 100 EUR). Šildo tiek pat, kiek visi pigūs šildytuvai. Kiek laiko nesudega pasakyti negaliu, naudojau sezoną, po sezono pardaviau taip pat veikiančius, kokie buvo nauji. Pagrindinis minus

Eksploatacinės išlaidos motosporte (XVI dalis)

Vaizdas
Eksploatacinės išlaidos motosporte     Šiandieną papasakosiu apie savo motociklo techninius aptarnavimus, greitai besidėvinčias dalis, jų kainas ir pan. Pabrėžiu, kad tai yra mano asmeninė patirtis ir mano pasirinkimas kas ir kaip dažnai yra keičiama, kiek tai kainuoja.      Motociklą naudojant sporte susiduriame su žymiai didesnėmis išlaidomis, lyginant su įprastai naudojamais motociklais. Dažnam atrodo keista, kodėl viskas taip dažnai yra keičiama, kaip galima “suvažinėti” naujas padangas per vieną dieną ir dar daug kitų nekasdieniškų reikalų. Norint, kad technika tarnautų ilgai ir be gedimų, reikia ja atitinkamai rūpintis. Motociklo paruošimas sezonui. Tepalai     Naujam sezonui motociklą pradedu ruošti pasibaigus senajam. Tepalus su filtru pakeičiu iš karto po paskutinio važiavimo, dėl tos priežasties, kad nestovėtų motociklas visą žiemą su panaudotu tepalu. Apie tepalų kainą kalbėti nereikia, visi keičiame, visi žinome kiek tai kainuoja. Sezono metu tepal

Motociklo valdymas, kaip gerinti vairavimo įgūdžius? (XV dalis)

Vaizdas
Motociklo valdymas, kaip gerinti vairavimo įgūdžius? Vairavimo Dievas.     Daugumos lietuvių vyrų (o gal ne tik lietuvių ir gal ne tik vyrų) keistas bruožas yra galvoti, kad jie yra labai geri vairuotojai. Tas pats galioja tiek su automobiliais, tiek su motociklais. Ne išimtis ir aš pats, važinėjęs daugelį metų motociklu, tikrai maniau, kad moku gerai vairuoti, kol neatvažiavau į trasą. Pirmą kartą trasoje papuoliau ne į pačių lėčiausių ir pirmą kartą važiuojančių grupę, o į sekančią, jau šiek tiek pažengusių. Prisipažinsiu, pasitikėjimas savo vairavimo įgūdžiais subliuško jau po pirmųjų ratų… Kadangi niekada nevaidinau, kažkokio vairavimo aso, man nebuvo sunku mokintis tinkamai valdyti motociklą, nebuvo baisu prašyti patarimų ar pagalbos iš labiau pažengusių sportinių motociklų vairuotojų. Kaip bebūtų gaila, dažnai pastebiu “kietų” bičų gaujas atlekiančias įspūdingais greičiais su motoakrobatikos šou elementais iki kartodromo, bet taip ir   nedrįstančių pravažiuoti tra